Teddy Bear Ailesi Çay Takımı!

felt coaster
Nihale anne ve 4 yavru bardak altlığı! Teddy Bear ailesi, bir anne ve süslü dört kızı çay saatlerini şenlendirmek için hazırlar :)

Her evde öyledir herhalde çay sevsin sevmesin çay saati herkes için dinlenme zamanıdır. Ben şahsen çok bitki çayı tüketiyorum fakat siyah çayla pek aram yok ama akşamları çay saati geldiğinde günün bütün yorucu anlarının bittiğini hissetmek hoşuma gidiyor :)


Bu özel saatler için epeydir bu tarz bir takım arıyordum. Ahşap ya da porselen vardı aklımda. Satın almak istediklerim ya arzumu karşılamadı ya da çok pahalıydı kendim yapmak cazip geldi. Evdeki malzemelerle Allah ne verdiyse bir takım oldu :) Çok da severek denedik ve memnun kaldık eşimle.

Yuvarlak yapacaktım ama sonra daha sevimli ve şık olsun istedim. Bu ayıcık kalıbı çıkarttım. Çok da sevdik birbirimizi :) Kaarrşınıızzzdaaaaa teddy bear ailesi :)

felt coaster

Anne ve dört süslü kızı! Hepsi annesinin kopyası oldu :) Sanki güzelliklerini de zevklerini de annelerinden almışlar! Takmış takıştırmış günlere çaylara gitmek için can atıyorlar gibi :)

Çok eğlendim onlarla birlikteyken. Ufak tefek el işlerini saymazsak ilk keçe çalışmam ve bu malzemeyle bu kadar başarılı bir çalışma olacağını düşünmüyordum açıkçası. Sevinçliyim.

Elbette benim gibi değişik bir şey arayışında olanlar için hemmen
Kara Kedi Dükkanda yerini aldı sipariş vermek ve online satın almak için tıklayınız.

Aklımda kurbağa figürü var şimdi belki ondan da tutacak yaparım :)

felt coaster teddy bear
Teddy Bear Bardak Altlığı Takımı



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...