Kesiyorum, Biçiyorum, Yapıştırıyorum! Aradığını bulamayan kalmasın istiyorum!



Çok kolay beğenen biri değilim. Çok şey istemem ama bir şey istediğimde de ne istediğimi bilirim ve istediğim gibi olsun diye çabalarım. O yüzden aradığımı kolay kolay da bulamam.
Aradığını kolay bulamayan insanlar eninde sonunda kendisi tasarlar ve yapabiliyorsa yapar yapamıyorsa yaptırır.

Ben de onlardan biriyim kolay pes etmem ve genelde de sonu kendim yapmak olur bu maceranın.

Eşimle nikahımızda giydiğimiz t-shirt leri yada nikah şekerimizi bile kendimiz tasarlamıştık :) o kadar inatçı ne aradığını bilen insanlarız :)


Kendimiz tasarladık kendimiz yaptık hatta sipariş bile aldık :) T-shirtümüzün arkasında eşimin bana "ilanı aşk ettiği" şiir, şekerlerimizin yanındaki minik hediye paketlerinde de şirin zombi anahtarlıklar var :)

Hal böyle olunca başkaları için de tasarlamaya karar verdim. Ve şimdi yavaş yavaş hayallerdekini hayata geçirmeye yardımcı olmaya çalışıyorum.

Keçe aksesuarlar (bebek odası süsleri, kapı çelenkleri, lohusa taçları, bebek şekerleri), seramik hamuru ve kil tamamen el yapımı takılar, dekorlar, biblolar, çeşitli objeler, şans tılsımları, kişiye özel hediyelikler vs :)

Ve facebook sayfamızda destekçilerimize minik bir hediyemiz var şimdi.
Sayfa 3500e doğru gidiyor ve bunu kutlamak için 3333üncü arkadaşımıza Çılgın Kediler albümünde yer alan kedilerden beğendiği hediye.

Kedileri seven ve kedi aksesuarlara bayılan birine gitmesini ve ona çook çook uğur getirmesini dileyerek rica ediyorum, kedi delilerini haberdar ediniz :)

Sayfaya burayı tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Bunlarda şans getirecek çılgın kediler TIKLAYINIZ

Bir haftada mı oluruz 3333 bir ayda mı bilmiyorum ama olduğumuzda hangi şanslı kedimizin hangi şanslı severe kavuşacağını merakla bekliyorum :)



Minik baykuş kolye ve mavi puset bebek şekeri.


Çapulcu penguen bebek şekeri, jack kolye ucu ve sevimli köpek dekoratif obje.







 Şaşkın baykuşlar bebek şekeri ve fısıldayan kediler küpeler.
  
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...